Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline I 1e Eigen I Airco I Stoelverw I Park Sens I 6Bak I Cruise Contr I ACC I Compl. Onderh
€ 14.799,- incl. BTW
Bouwjaar | 18-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 147.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-285-DN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline I 1e Eigen I Airco I Stoelverw I Park Sens I 6Bak I Cruise Contr I ACC I Compl. Onderh
€ 14.799,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 147.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-285-DN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FB2 Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 26 |
Postcode | 1613 KV |
Plaats | Grootebroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49557200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fb2cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden Garantie: AutoTrust
Van de 1e Eigenaar deze Goed & Compleet Onderhouden VW Golf met slechts 147xxx km en maar liefst 2 Jaar Apk.
Div. opties o.a airco. cruise contr, stoelverw, 6bak, ACC, 16inch LMV, Led, getint glas, park. sensoren v+a, inklapbare spiegels.
Rijklaar en aangeboden Inclusief 12 MND Garantie.
Boekjes & 2 sleutels.
Een auto als de Volkswagen Golf Variant biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Ook is de Volkswagen uitgerust met: regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. Bovenop deze veilighe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.