Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE Performance Aut- Xenon Led, Park Assist, Navi, Clima, Sport Interieur, Park Pilot [ marge ]
€ 16.900,-
Bouwjaar | 14-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.732 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-482-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE Performance Aut- Xenon Led, Park Assist, Navi, Clima, Sport Interieur, Park Pilot [ marge ]
€ 16.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.732 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-482-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Haarlem B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Munterslaan 2 |
Postcode | 2014 KW |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7920003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehaarlem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2014 - jan 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 48 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Leaseprijs: € 219 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
= Bedrijfsinformatie =
OOK IN ONZEKERE TIJDEN : FLEXLEASE ! BLIJF FLEXIBEL RIJDEN , IN EN UITSTAPPEN WANEER JIJ DAT WILT !
*** ONLINE 24/7 GEOPEND VOOR HET KOPEN/LEASEN VAN JE PERSONEN OF BEDRIJFSWAGEN ***
-----------------------------------------------------------------------------------------
Met meer dan 1500 personen en bedrijfswagens hebben wij altijd wat je zoekt. Direct uit eigen voorraad geleverd!
Koop, Lease, Financiering; alles is mogelijk! Direct rijden, ook in deze tijden en dat altijd voor een vast, laag bedrag per maand.
-----------------------------------------------------------------------------------------
FINANCIAL LEASE, PERSOONLIJKE FINANCIERING, FLEX LEASE. Alles onder één dak geregeld. Alles volledig (online) regelen, doe direct online je aanvraag en wij zorgen ervoor dat jij zo snel mogelijk kunt rijden!
MEER WETEN OVER LEASE/FINANCIERING: AUTOSERVICEHAARLEM. NL
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kies vandaag nog voor Flex Lease: in en uitstappen wanneer JIJ dat wilt! Een unieke Financiele leasevorm waarbij jij eigenaar wordt van de auto, maar flexibel bent in het omru
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.