Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 5-Drs ECC Audio-CD/MP3 Alcantara El. pakket LMV 16 Sportstoelen Cruisecontr Dealeronderh. Nw Apk

€ 5.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-12-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.091 km
Deuren 5
Kenteken TZ-046-D Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 5-Drs ECC Audio-CD/MP3 Alcantara El. pakket LMV 16 Sportstoelen Cruisecontr Dealeronderh. Nw Apk


€ 5.499,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.091 km
Deuren 5
Kenteken TZ-046-D Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AVO Auto's B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cornelis de Vriesweg 51-C
Postcode 1746 CM
Plaats Dirkshorn
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11344594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.avoautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket Basis (€ 300): 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak, Afleveringsbeurt ( vloeistof niveau controle), APK minimaal 6 maanden geldig, Wassen en stofzuigen
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Geen nieuwe APK
- Pakket Premium (€ 500): 3 maanden volledige garantie, Nieuwe APK, 10.000 km beurt, Poetsen binnen en buiten
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Geen nieuwe APK

Natuurlijk, een Volkswagen is ontwikkeld om efficiënt, veilig en moeiteloos te rijden. Maar deze Golf is bovendien voorzien van tal van extra's die het leven nog aangenamer maken. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptieve mistlampen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.

Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Volumeknoppen, zenderschakelen, muten... U doet alles met de audiobediening op het stuur. Veilig en gemakkelijk. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Deze Volkswagen is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! En deze auto heeft ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.Betreft een nette, schadevrije en goed onderhouden auto, inclusief nationale Autopas.

Auto wordt geleverd met een nieuwe apk.

Inruil van Uw huidige auto is natuurlijk mogelijk.

Wij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.
In de avon

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie