Volkswagen Golf 2.0 GTI - AUTOMAAT - ORG NL - DSG - NAVIGATIE - 5 DEURS

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.011 km
Deuren 5
Kenteken 12-RHX-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI - AUTOMAAT - ORG NL - DSG - NAVIGATIE - 5 DEURS


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.011 km
Deuren 5
Kenteken 12-RHX-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verhoefen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeghwaterweg 31c
Postcode 1951 NA
Plaats Velsen-Noord
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)251 - 293655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfverhoefen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Dit is niet zomaar een Volkswagen Golf. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Als extra optie is deze auto voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem. Dat betekent: meer veiligheid en minder kosten. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.

Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten '

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie