Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI NAV Xenon Camera Climate Cruise 18 LMV Amerikaanse uitv.
€ 6.950,-
Bouwjaar | 11-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.484 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.484 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cathy Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelstraat 8 |
Postcode | 1704 RM |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 7507051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cathydealeroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 486 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
Door aanhoudende drukte zijn wij NIET in staat om zo snel te reageren via de marktplaats berichten en mail zoals u van ons gewend bent.
Telefonisch zijn wij uiteraard altijd bereikbaar.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw huidige auto, motor, boot of caravan bij ons in te ruilen. Bij een bezoek aan onze showroom kunnen we ook direct uw auto taxeren en u een mooi voorstel doen op de occasion van uw keuze.
U bent van harte welkom bij ons in de showroom.
Graag tot ziens bij Cathy Dealer Occasions.
www.cathydealeroccasions.nl
U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: 072-7507051
Alle moeite is genomen om de informatie over de voertuigen zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.