Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 300PK DSG | Panorama dak | Verlengde fabrieksgarantie | IQ LED koplampen | 19 LM velgen |
€ 43.949,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.329 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-572-LH Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 300PK DSG | Panorama dak | Verlengde fabrieksgarantie | IQ LED koplampen | 19 LM velgen |
€ 43.949,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.329 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-572-LH Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A-Point Hoofddorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacobus Spijkerdreef 4 |
Postcode | 2132 PZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5541455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Referentienummer: C77474
Productienummer: C77474
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-05-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- a.point standaard (inbegrepen):
- Tenaamstelling van de occasion
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Controle water, olie, lucht en banden
- Poetsen binnen en buiten
- Minimaal 1/4 tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- a.point zekerheid (€ 695 meerprijs):
- 14 maanden a-point zekerheid garantie
- Tenaamstelling van de occasion
- Minimaal 6 maanden geldige APK
- Nationale Autopas
- Gegarandeerd 7.500 km (of 6 maanden) onderhoudsvrij rijden
- Technische controle en preparatie
- Poetsen binnen en buiten
- Volle tank brandstof
- Mobiliteitsgarantie*
*vraag naar de voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.