vorige 1 van 3.720 volgende

Volkswagen Golf 7 GTD 2.0 TDI | PANO | DYNAUDIO | LEDER |

€ 13.900,-

Bouwjaar 23-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.932 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 7 GTD 2.0 TDI | PANO | DYNAUDIO | LEDER |


€ 13.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.932 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CountryCars NL BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aalsmeerderweg 47
Postcode 1432 CG
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 2443175 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.countrycars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4361 x 1799 x 1481 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.429 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 225/40R18
Bandenprofiel: 50%
Bandenprofiel achter: 50%

Let op: alleen geopend op afspraak! Voor meer foto's & foto's op hoge kwaliteit verwijzen wij u door naar onze website // Facebookpagina of Instagram.

Aangeboden!

Een rijk uitgeruste Volkswagen Golf 7 GTD uitgevoerd in de kleur carbon grey! Ivm hoge km stand geen garantie, auto rijdt goed. consignatie verkoop.let op foto's zijn van paar jaar geleden, auto heeft nu zwarte velgen en uiteraard meer gebruikerssporen.


Standaard Opties

- Aandrijvingstype: Frontaandrijving
- Airconditioning Climatronic 2 zones
- Automatische koplampactivering (ALS)
- Bandencontrole-indicator
- Buitenspiegel gespoten
- Bumper Sport-design, gespoten
- Centrale vergrendeling met Afstandsbediening
- Dakbekleding Stof, zwart
- Deurgrepen buiten Wagenkleur
- Elektron. differentieelblokkering (XDS)
- Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP)
- Interieurinrichting: Decordelen Checkered Black
- Mistachterlicht
- Motor 2,0 l - 135 kW TDI Katalysator (CUNA)
- Multifunctioneel display Premium (Kleurendisplay)
- Parkeerrem elektrisch
- Panoramadak
- Progressiev-besturing
- Rijassistent-systeem Vermoeidheidsdetectiesensor
- Ruitenwisser met Regensensor
- Sport-chassis
- Start-/stopsysteem
- Warmtewerend glas groen getint

Optionele Opties

- Achteras: Multistuurassen
- Achterlichten LED, verduisterd
- Ambienteverlichting
- Ambienteverlichting Deurbekleding
- Audio-navigatiesysteem Discover Pro
- Beglazing achter verduisterd (65 %)
- Bi-xenon-koplampen met dynamisch bochtlicht
- Bluetooth-interface voor Mobiele telefoon
- Buitenspiegel elektr. inklapbaar
- Dagrijlicht LED
- Diefstalalarmsysteem met Interieurbeveiliging
- Ergonomische stoelen voor
- Frontcamera (Voorruit)
- Grille zwart
- Indicatie remvoeringslijtage
- Interieurinrichting: Leer Vienna (incl. Stoelverwarming voor)
- Kentekenverlichting LED
- Koplamphoogteregeling automatisch
- Koplampsproeiers (koplampsproeiers)
- Lendensteun Stoel voor links, elektr. verstelbaar
- Licht- en zicht-pakket 1
- Lichtassistent (Coming Home, Leaving Home)
- Luchtverwarmingsapp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie