Volkswagen Golf 2.0 TDI Style / LES AUTO / RIJSCHOOL / PEDALEN INCLUSIEF

€ 21.950,-

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 128.336 km
Deuren 5
Kenteken R-687-TH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI Style / LES AUTO / RIJSCHOOL / PEDALEN INCLUSIEF


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 128.336 km
Deuren 5
Kenteken R-687-TH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam THA Exclusive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westerweg 226
Postcode 1852 AP
Plaats Heiloo
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5314838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thaexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.284 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Lichtblauw
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 91 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket #1 (€ 385): Dit afleverpakket bevat: 1 maand garantie, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- Pakket #2 (€ 685): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, Kleine beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- Pakket #3 (€ 995): Dit afleverpakket bevat: 6 maanden garantie, Grote beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

De Volkswagen GOLF vertegenwoordigt het beste van degelijk Duits design. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Stap achter het stuur en u voelt zich meteen thuis. Het interieur voelt weldadig aan. De bestuurdersstoel met zijn massagefunctie helpt u om tijdens iedere rit ontspannen en alert te blijven. Het interieur glanst in daglicht door het elektrisch bedienbare panoramadak. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Volkswagen GOLF een achteropkomend verkeer waarschuwing. De kans op een aanrijding met tegemoetkomend verkeer wordt geminimaliseerd door de ingebouwde kruisend verkeer detectie. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van electronic climate control, draadloos opladen, parkeersensoren achter, regens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie