Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline| 116-PK| Metallic lak| LM-Velgen| | Clima-Airco | Navigatie | Cruise Control adapt. | Inc. BOVAG-Garantie
€ 16.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-600-GJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline| 116-PK| Metallic lak| LM-Velgen| | Clima-Airco | Navigatie | Cruise Control adapt. | Inc. BOVAG-Garantie
€ 16.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-600-GJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Piet Has Automobielen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lageweg 25 |
Postcode | 1628 JS |
Plaats | Hoorn Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 215416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.piethas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoudspakket (€ 395): De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, schoonmaak in- en exterieur, halfvolle tank brandstof, Airco onderhoud en technische controle.
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Piet Has Automobielen B.V. staat voor kwaliteit, moderne service en een scherpe prijsstelling. Ruim 30 jaar een begrip in West-Friesland!
Wij zijn officieel Erkend Reparateur voor Chevrolet en Daihatsu.Ook zijn wij aangesloten bij de Bovag en zijn we de officiële Vakgarage voor West-Friesland. Inruil is altijd mogelijk.
Uw auto wordt altijd afgeleverd met een nieuwe APK-keuring en boven de 4.500,- altijd met volledige Bovaggarantie.
Piet Has levert als enige in de regio trekhaken van trekhaakcentrum.nl, merk-trekhaken tegen internet prijzen.
Omdat we naast merkdealer ook Allround Vakgarage zijn kunnen we financieringen, verzekeringen en pechhulp voor u afsluiten voor alle auto's.
Vraag naar onze diverse betalingsmo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.