Volkswagen Golf 1.0 TSI R-line|ACC|Apple carplay|Led|

€ 16.860,-

Bouwjaar 25-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.870 km
Deuren 5
Kenteken K-963-TP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI R-line|ACC|Apple carplay|Led|


€ 16.860,-

Algemeen

Bouwjaar 25-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.870 km
Deuren 5
Kenteken K-963-TP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mees Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 1T
Postcode 1821 BN
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83215321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website meesautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Hartelijk bedankt voor uw interesse in deze Prachtige Volkswagen Golf R-Line.

Volkswagen Golf 1.0 TSI R-line|ACC|Apple carplay|Led|


- Kenteken: K-963-TP
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 30-06-2025
- Tellerstand: 100870 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: CHZ
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1127 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Comfort pakket

- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
- Stuurwiel multifunctioneel

Pakket: Executive pakket

- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- WiFi voorbereiding

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Kleur wit
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur
- Metaalkleur parelmoer
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Speciale kleur
- Sportvelgen

Infotainment

- Apple carplay
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning


Hartelijk bedankt voor uw interesse in deze occasion

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie