vorige 286 van 3.799 volgende

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI Life Business|Digital cockpit|Navi|Cruise|Stuurwiel verw|Adaptive cruise|Automaat|PDC

€ 27.650,-

Bouwjaar 10-10-2022
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.240 km
Deuren 5
Kenteken X-692-XH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI Life Business|Digital cockpit|Navi|Cruise|Stuurwiel verw|Adaptive cruise|Automaat|PDC


€ 27.650,-

Algemeen

Bouwjaar 10-10-2022
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.240 km
Deuren 5
Kenteken X-692-XH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nannings Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Veken 2
Postcode 1716 KE
Plaats Opmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21437082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Www.nanningsoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Aanwezige accu: gekocht

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Bij Volkswagen draaien ze er niet omheen. Das Auto! Met dit exemplaar heb je een van de meest veelzijdige, complete auto's te pakken. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen komt voor rekening van een viercilinder motor en een automatische transmissie. Kijk, en die stoelverwarming, dat is nou echt comfort. Helemaal als het buiten winters aanvoelt. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Alle functies die u onderweg nodig heeft, worden permanent geregistreerd en zijn afleesbaar op het digitale dashboard. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Een extra veiligheidsoptie is aanwezig in de vorm van de kruisend verkeer detectie. Die registreert meteen als een tegenligger een aanrijdingsrisico vormt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor en keyless entry.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Volkswagen u om veiliger te rijden. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Volkswagen bovendien accident avoidance system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, frontale botsbescherming en bandenspanningcontrolesysteem.

We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het best

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie