Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 Edition Bomvol Akrapovic

€ 47.950,-

Bouwjaar 08-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.009 km
Deuren 5
Kenteken T-519-ZK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 Edition Bomvol Akrapovic


€ 47.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.009 km
Deuren 5
Kenteken T-519-ZK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bovag Autobedrijf De Zaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zadelmakerstraat 60c
Postcode 1991 JE
Plaats Velserbroek
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 2014212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdezaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 1.500): Bovag
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Natuurlijk, een Volkswagen herken je altijd. Want een Volkswagen onderscheidt zich met zijn kwaliteit, zijn doordachte techniek en zijn geweldige rijeigenschappen. En dat geldt ook voor deze GOLF. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Onderweg laadt u uw smartphone snoerloos op met behulp van de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Bovendien zorgt de adaptive cruise control dat u de juiste afstand houdt tot uw voorligger. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie