Volkswagen Golf 7.5 1.0 TSI R-Line Org.NL Dealer-ond. App-connect I Adaptive cruise-controle
€ 15.500,-
Bouwjaar | 30-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.698 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SG-292-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 7.5 1.0 TSI R-Line Org.NL Dealer-ond. App-connect I Adaptive cruise-controle
€ 15.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.698 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SG-292-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luitjes Car Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Spierdijkerweg 77C |
Postcode | 1641 LD |
Plaats | Spierdijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luitjescarcompany.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
De foto's zeggen genoeg! Dit is niet een doorsnee Golf... Deze Golf spreekt gelijk aan door zijn sportieve R-Line pakket wat onder andere terug te zien is aan de dikke bumpers, side skirts en wielen. Als we naar het interieur kijken vult dit de buitenkant perfect aan, zijn alcantara bekleding oogt sportief en zorgt voor een heerlijk zitcomfort. De voorstoelen zijn voorzien van verwarming. De nieuwste technieken vind je terug in deze facelift generatie Golf zoals bijvoorbeeld het multimediasysteem met Touch bediening, hierin zit onder andere App-connect in verwerkt, bluetooth telefonie en heel veel meer maar daar komen we straks op.
Al met al gewoon een prachtige auto welke rijkelijk is gevuld met opties en extra's!
De auto is volledig gedocumenteerd, wat betekent dat? > In het digitale onderhoudsboek kan al het gedane onderhoud ingezien worden wat altijd keurig is bijgehouden. De Golf heeft een schadevrij verleden. De vorige eigenaar heeft hem zowel optisch als technisch altijd keurig verzorgd wat aan de totaliteit van de auto is terug te zien.
Laten we de rijkelijke aankleding eens met u doornemen: Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.
Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Volkswagen Golf een achteropkomend verkeer waarschuwing. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Deze auto is voorzien van DAB ontvangst,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.