Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline Business R
€ 21.750,-
Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-578-HV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-578-HV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dijt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Purmerenderweg 169 |
Postcode | 1461 DJ |
Plaats | Zuidoostbeemster |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 423127 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Breedte: 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen):
Geldige APK
Leges kosten
- Afleverpakket+12 maanden Bovag garantie (€ 595 meerprijs): Auto's niet ouder dan 5 jaar en met een kmstand onder de 80.000 worden afgeleverd met 12 maanden garantie indien er voor dit pakket betaald is.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wij zijn al 60 jaar uw RENAULT-dealer voor de omgeving Purmerend en zijn gevestigd in Zuidoostbeemster op 500 meter afstand van het centrum van Purmerend en op 1000 vanaf de afslag nr. 5 van de A7.
U kunt bij ons natuurlijk ook terecht voor het onderhoud van alle merken auto's.
LET OP; ZO MEENEEMPRIJS!! Afleveringspakket kost 595,- hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens schema, minimaal 1 jaar apk en de auto wordt zowel van binnen als van buiten schoongemaakt.
Ook zonder afspraak bent u van harte welkom om bij ons langs te komen voor een bezichtiging of een proefrit!
24/7 te bereiken op whatsapp op 06-15270141. Ook voor een afspraak buiten openingstijden kunt u contact opnemen met 06-15270141.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.