Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI NAVi Multi-Stuur Parkeer sen- NAP 1de Eigenaar.
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-01-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.153 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-ZKV-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.153 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-ZKV-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AZ Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 1029A |
Postcode | 1566 JD |
Plaats | Assendelft |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30606666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | WWW.AZAUTOBEDRIJF.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.421 kg
Laadvermogen: 629 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Welkom bij AZ Autobedrijf
Volkswagen Golf Topconditie
Automaat DSG.
De distributieriem is onlangs vervangen bij de VW-dealer.
Als eerste eigenaar en volledig onderhouden door de Volkswagen dealer.
Eerste eigenaar
APK tot maart-2025.
Kilometerstand 144.214 (geverifieerd via NAP-PAS)
Nederlandse auto (NL Auto)
Bijzondere Kenmerken:
Navi
Multi-Stuur
Airconditioning
DSG Automaat
Parkeer Sensoren voor + Achter
Stuurbekrachtiging
Bluetooth voor handsfree bellen
Elektrische ramen voor extra gemak
Veiligheid met airbags voor bestuurder en passagier
Volledige Service bij VW Dealer volgens schema
Grondige reiniging, binnen en buiten, bij aflevering.
Deze Volkswagen Golf is niet alleen volledig dealeronderhouden, maar ook voorzien van een NAP-PAS, wat de kilometerstand garandeert.
Bezoek AZ Autobedrijf:
Bezichtiging, vrijwaring en tenaamstelling ter plaatse.
Wij bieden uitstekende service, zijn RDW-erkend en aangesloten bij de Nationale Auto Pas. Uw huidige auto inruilen? Graag!
Voor de beste prijsindicatie nodigen we u uit voor een bezoek aan onze showroom. Ons deskundige team staat voor u klaar. Houd er rekening mee dat we geen auto's reserveren zonder voorafgaande bezichtiging en aanbetaling.
Beleef de perfecte rijervaring. Bezoek AZ Autobedrijf vandaag nog.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.