Volkswagen Id.4 1ST Edition 77 kWh incl. ¤2.000 subsidie

€ 35.950,- incl. BTW

Bouwjaar 29-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.011 km
Deuren 5
Kenteken T-174-SN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Id.4 1ST Edition 77 kWh incl. ¤2.000 subsidie


€ 35.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.011 km
Deuren 5
Kenteken T-174-SN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jac & Co BV New Classics
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aalbos 4
Postcode 1721 PL
Plaats Broek op Langedijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0185049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jacco.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 501 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 163 cm
Wielbasis: 277 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.024 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 77 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 75 km actieradius per uur, compleet vol in 21 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 530 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,369261477046 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

LET OP! Verkoopprijs is €37.950,- incl BTW. In de geadverteerde prijs is reeds de €2.000,- subsidie verwerkt, welke alleen geldt voor verkoop aan particulieren. De subsidie gaat via de belastingdienst. Zie ook www.rvo.nl

Met de grote 77 kW accu geniet u van de grootste actieradius. Afhankelijk van buiten temperatuur en gebruik haalt u hiermee een bereik van minimaal 300 in de winter tot meer dan 500 km in de zomer. Tevens zit hij bomvol met lekkere accessoires waaronder een sport interieur met half leer/stoffen stoelen, verwarmd sport stuur en stoelen, LED koplampen en Led achterlichten, Full map navi met snelheidsherkenning systeem, Apple Carplay, stereo systeem met DAB tuner, adaptieve cruise controle, file assistent, rijstrook sensor met correctie, automatische inparkeer hulp, etc. Tevens geldt voor de particuliere koper dat u via de belastingdienst een subsidie van €2.000,- kunt ontvangen! Meer informatie hierover op de officiële overheidssite: www.rvo.nl

Voor meer info kunt u op ons directe nummer bellen 06-54934534 (Maarten Schepens)

= Bedrijfsinformatie =

Belt u even voor bezichtiging van een gewenste auto.

Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ons ook mailen met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
Let wel, wij ontvangen dagelijks veel mail dus een belletje heeft de voorkeur.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie

Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?

Autotest | Volkswagen ID.4 GTX Wel de hoogspanning, niet de sensatie

De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.

Plus

  • snel en comfortabel
  • prima weggedrag
  • ruim en functioneel

Min

  • merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
  • pas echt compleet met opties
  • Onwennig diepe zit achterbank

Conclusie

Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.

Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.

Deel deze advertentie