Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI DSG Highline | Leder | Pano | Virtual
€ 15.950,-
Bouwjaar | 16-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.981 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JS-412-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.981 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JS-412-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DVZ Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Tocht 28 |
Postcode | 1507 CB |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 3030570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dvzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2015 - okt 2018
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.353 kg
Laadvermogen: 687 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
De superioriteit van deze auto is te zien aan zijn aantrekkelijke exterieur en zijn strakke interieur, ontegensprekelijk een Volkswagen Passat Variant, een typische hoge kwaliteit Duitse auto. Dankzij de R-Line styling heeft deze Volkswagen Passat Variant de stijl en sportiviteit van een luxe coupé. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Aan gemak én ruimte is uitstekend gedacht: een elektrisch bediend glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. En dan krijgt u het mooie lederen interieur er ook nog eens bij! De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, donker getint glas achter en LED-achterlichten.
Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De centrale ontgrendeling gebeurt automatisch dankzij de keyless entry. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, DAB ontvangst, automatisch dimmende buitenspiegels en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Passat Variant samen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.