Volkswagen Phaeton 3.0 TDI 5p.
€ 10.950,-
Bouwjaar | 26-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.580 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-505-KK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.580 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-505-KK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Reborn Invent B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 5A |
Postcode | 1271 EA |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23496517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.reborninvent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 190 x 145 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.133 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Laat u niet misleiden door de dynamische lijnen van deze auto: een Volkswagen biedt u om te beginnen veiligheid. Maar daarnaast is het ook een heerlijke auto om te rijden, zoals u zult merken als u deze Phaeton uitprobeert. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Phaeton ziet er dan ook uit als nieuw. Met een zescilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Ribbels en hobbels in de weg worden royaal gladgestreken door de aanwezige luchtvering. De hoogwaardige uitstraling van deze auto wordt benadrukt door de lederen bekleding. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De massagefunctie doet daar nog een schepje bovenop. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrische zonnerollo voor de achterruit, 19 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen en verstelbare lendensteunen.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Deze Volkswagen is voorzien van regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Volkswagen Phaeton heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt.
Nie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Phaeton | Incognito
Succes is soms minder aantrekkelijk dan het lijkt. Wie eenmaal een fortuin heeft opgebouwd, wordt geconfronteerd met onaangename zaken als afgunst en jaloezie. In zekere zin is dat waar de Volkswagen Phaeton het bestaansrecht aan ontleent: dit is een buitengewoon luxueuze auto waar niemand aanstoot aan neemt. De buitenstaander denkt dat het een chique uitvoering van de Passat is, de stille genieter achter het stuur weet wel beter. En nu valt er nog meer te genieten, want de Phaeton onderging een facelift.
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. De uitrusting is modern, maar de verfijning ontbreekt. De nieuwe dieselmotor is beter, maar niet zuinig. Blijft onopvallend en beschaafd.
Plus
- zeer comfortabel
- snel als het mag, zuinig als het moet
- onopvallend
Min
- niet zo geraffineerd als concurrentie
Conclusie
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. Daarom heeft Volkswagens directielimousine nu dezelfde moderne uitstraling als de nieuwste modellen. Ook de uitrusting is weer helemaal van deze tijd, met diverse assistenten die het werk van de chauffeur makkelijker en veiliger maken. Toch is wel degelijk merkbaar dat de Phaeton al sinds 2004 op de markt is. De integratie van de nieuwe elektronica is matig en ook ontbreekt het de Phaeton aan de verfijning die de concurrenten van recentere leeftijd wel bieden. De nieuwe dieselmotor is sterker en zuiniger geworden, maar is niet zo zuinig als die van de tegenstrevers.
Het sterkste punt van de Phaeton is echter gebleven: het is een Volkswagen. De meeste andere auto's in dit segment zijn te opvallend en lokken daarom negatieve reacties uit. De Volkswagen Phaeton heeft dezelfde degelijke nuchtere uitstraling als de andere modellen en trekt daarom geen aandacht, terwijl de inzittenden even zeer genieten als in andere limousines.