Volkswagen T-Cross 1.0 TSI United, Adaptive Cruise, Navi, Carplay, Stoelverwarming
€ 22.500,-
Bouwjaar | 06-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lars van Son B.V. |
Contactpersoon | L.T.M. van Son |
Adres | Almersdorperweg 39 |
Postcode | 1674 NW |
Plaats | Opperdoes |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)227 - 541757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.larsvanson.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - feb 2021
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 156 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.158 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Mooie en nog in zeer goede staat verkerende Volkswagen T-Cross 1.0 TSI United met slechts 30.782 kilometer.
De Volkswagen T-Cross is voorzien van een enorm zuinige 1.0 turbo motor. Tevens is de T-Cross voorzien van een enorm fijne hoge instap.
- Multimedia-pakket (audio installatie, bluetooth telefoonvoorbereiding, connected services)
- Parkeer pakket (parkeer assistent, parkeersensor achter, parkeersensor voor)
- Winter-pakket (ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar, voorstoelen verwarmd)
- Design-pakket (extra getint glas achter, lendesteunen (verstelbaar), lichtmetalen velgen 17", sportstoelen)
De auto is onder andere voorzien van getint glas, elektrisch bediende ramen voor en achter, bluetooth, navigatie, Apple Carplay, Android Auto, armsteun voor, elektrisch verstelbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, adaptieve cruise control, elektronische airco, stoffen bekleding, hoge instap, parkeersensoren voor en achter, in hoogte verstelbare voorstoelen, lichtmetalen velgen en radio / dab speler.
Deze prijs is inclusief rijklaar maken met o.a; nieuwe apk, onderhoudsbeurt en 12 maanden Bovag garantie.
Wijzigingen en typefouten ovb.
Wilt u de auto komen bekijken? Op dit nummer kunt u ons bereiken: 0227-541757
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.