Volkswagen T-ROC Cabrio 1.5 TSI R-Line | Stuur- & Stoelverwarming | Adaptive Cruise | Navigatie | LED | 17 |
€ 39.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 14-07-2023 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.715 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-27-IM Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen T-ROC Cabrio 1.5 TSI R-Line | Stuur- & Stoelverwarming | Adaptive Cruise | Navigatie | LED | 17 |
€ 39.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2023 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.715 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-27-IM Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pon Center Naarden |
Contactpersoon | Femke Boerebach |
Adres | Energiestraat 40 |
Postcode | 1411 AT |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0714100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | poncenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 2427IM
Productienummer: 2427IM
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 203 km/u
Ledig gewicht: 1.446 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
CO2-uitstoot: 144 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Deze Volkswagen T-Roc Cabrio is uitgevoerd in de kleur Deep Black en is o.a. voorzien van de volgende opties: Lichtmetalen velgen, Climate Control, Digitaal instrumentenpaneel/Digital Cockpit, Multifunctioneel stuurwiel met schakelmogelijkheid, Parkeerassistent, Parkeersensoren voor en achter, Achteruitrijcamera, Panoramaschuif-kanteldak, Stuur-/Stoelverwarming, Elektrisch bedienbare ramen voor en achter, Mistlampen voor en achter, Elektrisch verstel- inklap- en verwarmbare buitenspiegels, Telefoonvoorbereiding, Multimediavoorbereiding, Navigatie, App Connect (Apple Carplay, Android Auto, MirrorLink), Adaptive Cruise Control, Rijstrooksensor/Lane assist, Digitale radio-ontvanger (DAB) en LED-verlichting. Kenteken: 24-27-IM.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.