Bouwjaar | 08-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 326.369 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-ZR-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 326.369 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-ZR-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Reborn Invent B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 5A |
Postcode | 1271 EA |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23496517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.reborninvent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.278 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Een Volvo is één brok veiligheid, rijplezier en perfecte prestaties. 'Volvo for life', zeggen ze in Zweden. En dat merkt u meteen. De aandrijving van deze Volvo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.