Bouwjaar | 17-06-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-SZ-PJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 12.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-SZ-PJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van Vloten B.V. |
Contactpersoon | Tim Janssen |
Adres | Meeuwenlaan 128 |
Postcode | 1021 JN |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6369518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vloten-amsterdam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2005 - mei 2007
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.383 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Vloten standard: Dit afleverpakket wordt standaard geleverd en heeft daarom geen meerprijs: - Complete reiniging interieur + exterieur
Hartelijk dank voor het bekijken van deze advertentie!
Deze V50 wordt bij ons verwacht en is rijk uitgerust met opties zoals onder andere een trekhaak, parkeersensoren en cruise control.
In 2017 is bij 63.000 kilometer de distributieriem vervangen.
De prijs betreft een rijklaarprijs inclusief 6 maanden garantie, onderhoud en APK. Voor meer informatie over onze auto's verzoeken wij u contact op te nemen met Tim Janssen 06-11258521 / 020-2265575 of via: t.janssen@vloten-amsterdam.nl
Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u om voor een bezichtiging een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.