Bouwjaar | 16-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.659 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SF-253-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.659 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SF-253-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nerex Motors B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Zeelandweg 7 |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 2194638 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25022773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nerexmotors.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 413 - € 448 per kwartaal
Zweedse veiligheid. Zweedse innovatie. Zweedse duurzaamheid. 'Volvo for life'. De krachtige motor geeft deze Volvo uitstekende prestaties. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Verder is de Volvo uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen.
Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Bij slecht weer heeft u alle aandacht nodig voor de weg. Daarom regelt de regensensor de wiscapaciteit op uw voorruit. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. Deze auto is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.