Bouwjaar | 19-07-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-LXZ-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
€ 23.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-LXZ-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van Vloten B.V. |
Contactpersoon | Tim Janssen |
Adres | Meeuwenlaan 128 |
Postcode | 1021 JN |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6369518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vloten-amsterdam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - mei 2013
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 188 x 160 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.743 kg
Laadvermogen: 667 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik in de stad: 15,1 l/100km (1 op 6,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Vloten standard: Dit afleverpakket wordt standaard geleverd en heeft daarom geen meerprijs: - Complete reiniging interieur + exterieur
Hartelijk dank voor het bekijken van deze advertentie!
Deze XC70 is recentelijk toegevoegd aan onze collectie en is rijk uitgerust met opties zoals onder andere: Lederen bekleding met stoelverwarming, een trekhaak en all-season banden.
De prijs betreft een rijklaarprijs inclusief 6 maanden garantie. Onderhoud en APK zijn tegen meerprijs beschikbaar.. Voor meer informatie over onze auto's verzoeken wij u contact op te nemen met Tim Janssen 06-11258521 / 020-2265575 of via: t.janssen@vloten-amsterdam.nl
Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u om voor een bezichtiging een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.