Renault Master T33 2.3 dCi L2H3

€ 10.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-07-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 144.669 km
Deuren 5
Kenteken 9-VXH-43
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi L2H3


€ 10.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 144.669 km
Deuren 5
Kenteken 9-VXH-43
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Het Auto Atelier
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wijkermeerweg 46
Postcode 1948 NW
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)251 - 745829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hetautoatelier.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.984 kg
Laadvermogen: 1.367 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Renault Master. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Deze Renault is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.


Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden

Vraag naar de prijzen/voorwaarden!

= Bedrijfsinformatie =

Maandag 1 April (2de paasdag) zijn wij geopend van 12:00 tot 17:00.

Geld lenen voor je auto.

Wilt u een (andere) auto kopen, maar heb je niet genoeg spaargeld? Dan kan een autolening goed van pas komen.
Geld lenen voor een auto doe je echter niet iedere dag.
Vandaar dat je vooraf zeker wilt weten dat je goed zit. Wat zijn de voor- en nadelen van een auto financiering, welke leningen zijn er allemaal en waar moet je op letten als je geld gaat lenen?

Wilt u weten wat voor u de mogelijkheden zijn, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

De voordelen van Financial Lease:

Financial Lease kent vele voordelen voor ondernemers. Zo wordt het aanschaffen van een auto met behulp van Financial Lease door de fiscus gezien als een investering in de onderneming. Hierdoor profiteer jij direct van allerlei fiscale voordelen zoals afschrijving, investeringsaftrek en btw-teruggaaf.

Ook voordelen als onbeperkt kilometrage, behoud van schadevrije jaren, en de keuzevrijheid in o.a. onderhoud en verzekering maken deze leasevorm zo aantrekkelijk.


- Mogelijk voor starters en zzp'ers, óók zonder jaarcijfers mogelijk.
-Mogelijkheid investeringsaftrek, in de vorm van de BTW van de aanschafwaarde.
- Enige leasevorm waarbij je profiteert van fiscale voordelen.
- Behoud van vermogen binnen de onderneming.
- Bepaal zelf de looptijd van het contract en hoogte van de maandtermijn.
- Aan het einde van het contract is de auto eigendom van de ondernemer.
- Boetevrij aflossen zonder hercalculaties



De aankoop van een auto is een bijzonder moment. Welk budget je ook hebt. Dat snappen we. Dus gaan we voor een glimlach van oor tot oor.
We werken op

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie