Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline DSG7 Pano-dak Trekhaak I Leder/alcantara I Virtual-cockpit I Stoelmassage
€ 23.500,-
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.625 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-238-HZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline DSG7 Pano-dak Trekhaak I Leder/alcantara I Virtual-cockpit I Stoelmassage
€ 23.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.625 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-238-HZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luitjes Car Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Spierdijkerweg 77C |
Postcode | 1641 LD |
Plaats | Spierdijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luitjescarcompany.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Als je opzoek bent naar een luxe Volkswagen Passat met de juiste configuratie en een zuiver verleden dan zal je al snel bij deze uitkomen.. Wat een geweldig exemplaar binnen zijn reeks. Hij klopt van A tot Z! Uitgevoerd met talloze extra's en opties, een gedocumenteerde historie en een keurige conditie.
De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een zeer krachtige en bovenal efficiente viercilinder motor welke maar liefst 150pk genereert en een 7-traps automatische transmissie. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen/alcantara interieur. Deze Volkswagen Passat Variant heeft niet alleen verwarmbare voor en achterstoelen, maar ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun en bieden ook een memory functie waardoor u altijd uw perfecte zit heeft. Krijgt u koude handen? Dan zet u toch even de stuurwielverwarming aan.. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker, hij mag maar liefst 1600KG trekken. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto, hier zit ook app-connect in verwerkt. Ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en DAB ontvangst horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Ongemerkt buit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.